אודותינו

מילה עלינו

'קופיהאוס חוה דורון' מתמחה ביצירת תוכן שיווקי וניהול קהילות אינטרנטיות. למעלה מ- 10 שנים, מוביל צוות הקופירייטרים שבמשרד מהלכי תקשורת פנים ארגוניים ויוצר תכנים עבור חברות עולמיות הפועלות בישראל וחברות מובילות מקומיות ביניהן אינטל, שטראוס גרופ, פרוקטור&גמבל ועוד.

העבודה כצוות מאפשרת לנו ליצור יותר, לגוון ולעמוד בלוח זמנים צפוף – גם בהיקפי עבודה רחבים. ובהתאם לאופי העבודה, אנו פועלים בשיתוף הדוק עם גרפיקאים, מעצבים, מתכנתים מקומיים ובינלאומיים.

רעיונאות לתקשורת פנים ארגונית

גם כשקהל המטרה נמצא בידיים שלך, מסר בנאלי ולקוני יכול לחומק לו מבין האצבעות…כל מידע ארגוני, המועבר באופן מפתיע, מרגש ומושך, המחובר לערכי החברה לעולם לא יתפספס.קופיהאוס יוצר מהלכי תקשורת פנים ארגונית החל מיצירת אפיקי תקשור ובניית תמהיל מסרים, דרך יצירת קמפיינים פנים ארגוניים המבוססים על קונספט יצירתי ועד לכתיבת עיתוני עובדים, חוברות קליטת עובד, מכתבי מנכ"ל, מצגות ועוד.

תחזוקת תוכן באתרים

תחזוקת תוכן באתרי אינטרנט ואינטראנט היא הכיף האמיתי שלנו כבר 10 שנים. כבעלים של אתר הנערות http://www.4girls.co.il קופיהאוס חי כתיבה אינטרנטית וניהול קהילות באינטרנט, כולל: תחזוקת תוכן קבועה (יצירת כתבות בתחומי עניין שונים, כולל מידענות), ניהול פורומים וממשקי תקשורת יצירתיים עם הגולשים וכל הכרוך בעידוד חיי קהילה אינטרנטית, כולל בניית קונספט לאתרים, עצי מבנה ותפישה ארכיונית.

בין האתרים שכתבנו: פרוקטר אנד גמבל, אינטל, פמפרס, יסמין, אור חיה

בין הקהילות שאנו מתחזקים ומקדמים: תוכנית האוצרות של אינטל, הספר משחקי הרעב.

אחריות תאגידית, באחריות.

כמי שמלווים מהלכים פנים ארגוניים בחברות עולמיות הפועלות בארץ, החל קופיהאוס ביצירת תכני אחריות תאגידית בשנת 2000. כיום, מלווה המשרד מהלכי אחריות חברתית החל משלב יצירת שם, סלוגן ותקשורת פנים ארגונית וכלה בשיקוף העשייה בדו"חות אחריות תאגידית, אתרי אינטרנט ופרופילי חברה מורחבים, כתיבת מועמדות לאותות ולפרסים, ועוד.

כל השפות בעברית.

שנים של כתיבת B2B עבור קשת קהילות (הי-טק, בריאות, בנקאות, חינוך…) ועבור מועדוני מותגים רבים, יצרה יכולת ייחודית לאמץ שפות חברתיות של קהלים שונים- ולכתוב בהן תכנים שיווקיים וחברתיים, כאילו נכתבו על ידי חברי הקהילה עצמם. קופי נטול קופירייטינג.

סדנאות לכתיבה פנים ארגונית

לא כל אחד יכול להיות קופרייטר, אבל בהחלט אפשר לשנות את אופן הכתיבה של אנשי מקצוע מתחומים שונים כך שהם עצמם יוכלו לנסח מסרים ברורים, ליצור מצגות מלהיבות או להיות מובילי תוכן באתרי אינטרנט ואינטראנט. מנכ"לית המשרד, חוה דורון סופרמן, מובילה סדנאות כתיבה הנתפרות במיוחד לצורכי הארגון ומקנות כלים ליצירת כותרות מפעילות, ניהול מסרים, בניית פסקאות תמציתיות, שימוש יצירתי במצגות ועוד. בין הסדנאות – כתיבה אינטרנטית ואינטראנטית, כתיבה שיווקית לתכנים פנים ארגוניים וכתיבת מצגות.