בחיי חברה כמו בחיי אדם, יש ארועים המהווים עוגן לבניית סיפור החברה. יום הולדת עגול לחברה, מיזוג, ראש השנה או שינוי כיוון צמיחה, כל אלו מזמינים מפגש עם השגי העבר וההווה ומגמות פיתוח לשנים הקרובות. בסיפורי חברה אנחנו ממוקדים בבניית הנרטיב, בקשרים בין החברה לסביבתה, ביוזמות ובנקודות שיא הן של החברה והן של עובדיה, בערכי החברה ובשפה. החוברות הופכות לחלק מגאוות היחידה ומהוות חלק ממיתוג החברה כלפי שרים, חברי כנסת, עתונאים. הן מתורגמות לאנגלית ומשמשות כבסיס תדמיתי בימי ביקורים של מחזיקי עניין.