החל משנת 1994 יוצר 'קופיהאוס חוה דורון' אסטרטגיות פרסום עבור החברות המובילות בתחומיהן בארץ. בין החברות נמנות חברות מקומיות ובינלאומיות- אורקל ישראל (חברת ה- Data base הגדולה בעולם), אינטל (יצרן מס' 1 לשבבי מחשב), כרטא (הוצאה לאור), פוקס (רשת אופנה), נור פוקוס (ייצור שלטי פרסום), אורט (בי"ס טכנולוגי), ועוד.

אסטרטגיית הפרסום כוללת תרגום יעדים שיווקיים לפתרונות פרסומיים. האסטרטגיה מקיפה ניתוח נקודות מוצא שיווקיות, מגמות בקרב קהלי מטרה, איתור הבטחה פרסומית המתאימה לשאיפות קהלי המטרה, איתור USP ובידול ממשי, כלים ליצירת אישיות מותג ויצירת משפט אסטרטגיה המאפשר בריף מדויק לקריאטיב.

ליווי מהלכים אסטרטגיים

כמשרד הממוקד באסטרטגיה, אנו רואים בליווי אסטרטגי שיווקי – פרסומי בסיס חיוני להצלחת החומר הפרסומי. הליווי האסטרטגי הוכיח עצמו והפך לדרך עבודה בקרב החברות המטופלות על ידנו באופן שוטף.

אסטרטגיה כבסיס לקריאטיב

הצוות הקריאטיבי במשרד נהנה מהדרכה שיווקית המעגנת את הכתיבה היצירתית במסרים שיווקיים ועסקיים. הדרכה זו מאפשרת יצירת תכנים כגון פרופילי חברה, פרוספקטים לקהל ייעודי אתרי תוכן ועוד.

זהות תאגידית

מתוך ראיה אסטרטגית רחבה וניסיון עצום בהבניית תכנים ארגוניים פותח במשרד תחום התמחות ייחודי- יצירת ושימור זהות תאגידית פנים ארגונית – ככלי לשימור נאמנות עובדים בידי מנהלי משאבי אנוש ומנהלי הדרכה.