קמפיין אחריות חברתית הוא דרך מצוינת לתמוך ביעדי אחריות תאגידית – ובאותה נשימה למתג את החברה סביב ערכי הליבה שלה. קמפיין האחריות הראשון שיצרנו חיבר את עובדי שטראוס גרופ לערכי תזונה בריאה. החברה מימשה מדיה פנימית (פלייסמנטס, אתר החברה, רול- אפים במסדרונות, עיתון עובדים) כדי לפנות בלשון אחידה ומובנת לעובדים ממגזרים שונים. בעצה אחת עם דיאטנית החברה יצרנו מערך של 12 חודשי יצירתיות, בו עובדי החברה למדו על הערכים התזונתיים בחומרי הגלם שהם עובדים איתם. בהמשך יצרנו קמפיין נהיגה ירוקה עבור חברת טלדור, בניין ירוק עבור חברת אינטל, קמפיין למניעת סוכרת עבור מכבי שרותי בריאות ועוד. הקמפיינים החברתיים מלווים תמיד סלוגן מוביל המחובר לצורך ולערכי החברה ומגוון תכנים לפלטפורמה הפנימית של החברה. כיום מתמקדים קמפיינים אלו באתרי החברות ובמערכי ניוזלטר המגיעים לעובדים.