חשוב מה החברה רוצה לשדר לעובדיה איך היא רוצה שיכירו אותה. דרך לשמר את הידע הארגוני וליצור ידע משותף של העובדים על החברה, במיוחד בחברות גדולות או בחברות בהן העובדים מפוזרים בכמה מקומות או חלקם אצל לקוחות ולא מגיעים לידע במסדרונות.
בעיתוני החברה דבר מנכ"ל, חדשות מהתקופה האחרונה,
כדי לדייק במסר של עיתון חברה אנחנו יוצרים ראיונות גם בקרב הדרג הניהולי הבכיר המוביל את עיתון החברה ונותן את האסטרטגיה מאחורי המילים אחכ יוצרים תוכן עניינים המשקף את כל היחידות והמחלקות בארגון ואת הנושאים החמים היוצרים את הידע ואת הרושם על החברה, לפעמים חיי החברה כוללים טיולים פעולות רווחה והתנדבויות והעשיה כוללת גם איסוף פרטים מאנשים שונים בחברה וגם יצירת חידוני חברה, כותרות עם זיקה לערכי החברה או לפעילויות או למוצרים.