סדנאות

סדנאות הכתיבה מלמדים אנשי אסטרטגיה וקופירייטינג היוצרים תכנים ארגוניים עבור החברות המובילות בארץ כללים לכתיבה תקשורתית עסקית.

סדנא לכתיבה עסקית ופנים ארגונית

בניית מצגות מלהיבות, יצירת כותרות שיווקיות, כתיבה תמציתית או המחשת חזון לפרויקט הן מיומנויות כתיבה המוסיפות ערך שיווקי לתכנים עסקיים וארגוניים.

בין תכני הסדנא:

תובנת כתיבה פרסומית-אפקטיבית

קליעה לצורכי קהלי מטרה ארגוניים

דרכים להעצמת יצירתיות בהבעה עסקית כללי יסוד לכתיבת כותרות, תקצירים, פסקאות בכל סוגי התקשורת הפנים ארגונית

סדנא לכתיבת ולתחזוקת אתרי אינטרא – נט

מנהלי התוכן באתרי האינטרא-נט, מתמודדים יומיום עם אתגר חדש – עליהם להפוך תכנים ארגוניים שוטפים לתכנים אינטרנטיים, שימשכו את הגולש. איך לכתוב כותרות ופתיחים שיגרמו לגולש לקרוא את המאמר? איך לשווק תכנים במערכות פנים ארגוניות? הסדנא מעניקה כלים שימושיים למנהלי תוכן בארגונים המעוניינים להפוך את האינטרא-נט לכלי לניהול ידע.

בין תכני הסדנא:

פסיכולוגית גולש באתרי אינטרא – נט ואינטרנט

צרכים ודרכי התנהגות של קהלי מטרה פנים ארגוניים

כללי יסוד לכתיבת כותרות, פתיחים כללים, בתכני ובקבצי אינטרא – נט

off line דרכים להגברת רייטינג למאמר

היקף סדנא

הסדנאות מותאמות לצרכי הארגון כפי שהוגדרו על ידי מזמיני הסדנא ובנוית לקבוצות של עד 20 איש בעלי צרכים ארגוניים דומים . לרוב, היקף הסדנא הוא כ- 3 שעות אקדמיות, מהן 1.5 שעות הרצאה פרונטלית ו 1.5 תרגול מעשי.

כתיבת תגובה